Thursday, November 4, 2010

Untuk KAMU


YaALLAH...
Aku rindu...
Rindu pada mereka yang bergelar sahabat...
Sekiranya ada perkataan lain, ak
an aku gunakan buat mereka...

YaALLAH...Aku benar-benar rindukan mereka...
Aneh YaA
LLAH...
Aku sering mengatakan kerinduan ini tapi sehingga sekarang ianya tidak pernah Padam...

YaALLAH...
Sungguh...Rinduku pada mereka memang tidak akan ada Akhirnya...
Tidak akan pernah Pa
dam...
Ianya pasti akan sentiasa kekal sebegitu...

YaALL
AH...
Setiap kali kerinduan itu datang...
Mohon YaALLAH, kuatka
n hati ini...
Jangan sesekali air mata ini jatuh ketika rindukan mereka...

YaALLAH...
Sekiranya kerind
uan ini datang...
Berikan rahmat kepada kehidu
pan mereka...
Lapangkan hati mereka YaALLAH...
Kerana merekalah aku dapat merasa kemanisan Ukhuwah...
Kerana merekalah, aku kuat di jalan ini...
Mereka lah yang sentiasa berada di hatiku selepas cintaku KepadaMU...

Usahlah perkataan ikhlas aku coretkan disini...
Usahlah perkataan mujur aku u
ngkapkan disini...

Kerana aku sentiasa PERCAYA...
Engkau telah aturkan PERTEMUAN kami kerana ia punya HIKMAH tersendiri...
Ia punya makna sendiri...

Sungguh YaALLAH...
Kerinduan ini Tak kan mudah PADAM dan cintaku kep
ada sahabatku akan kekal SELAMANYA...




"YaALLAH...tika kau hadiahkan aku sahabat, kau jadikanlah hatiku bersyukur atas kurniaanMu..Kau jadikanlah hatinya berlapand dada menerimaku...Kau jadikanlah sahabatku ini teman seperjuangan ku...Peniup Semangat jihadku...Saling membantu memikul amanah dakwah agamaMu..Kau jadikanlah ukhuwah ini disemai atas redhaMu...Teguhkan atas cinta padaMU...Dilindungi dari maksiat dan hal-hal yang melalaikan kami dari mengingatiMU...YaALLAH, bahgiakan hatiku dan sahabatku dengan cinta KepadaMU...ameen...

No comments:

Post a Comment