Tuesday, December 7, 2010

Mencuba

Alhamdulillah...Segala puji bagi ALLAH, tuhan sekalian alam. Segala kesyukuran atas nikmah dan hikmah yang DIA telah limpahkan. Betapa kesyukuran itu tidak dapat digambarkan perasaan yang sebenarnya.

Andai kamu mengetahui, ana sentiasa berusaha untuk menyelesaikan segala permasalahan 1 per 1... Walaupun, 1 per 1 juga masalah lain yang timbul dan perasaan ini terus-terusan di uji. Namun, sentiasa bersyukur. Peringatan yang ana peroleh membuat ana sentiasa berusaha perbaiki diri walaupun sentiasa berdiam diri.

Ayuh Nur, sentiasa berkerja keras dan berusaha lebih gigih lagi selepas ini. Kuatkan hati, perasaan dan terus-terusan merancang strategi untuk mencapai sasaran kehidupan. Usaha,Doa dan Tawaqal ana, hanya DIA mengetahui.

Yup, mujahadah itu sakit. Tapi biarlah sakit kerana sakit itu hanya bersifat sementara dan nikmat yang tinggal itu akan berkekalan. yaALLAH, berikan aku kekuatan kerana hanya ENGKAU mengetahui betapa aku berusaha.

****************************************************************
Alhamdulillah, sekarang ana berpraktikal di UTHM bahagian TeknoUsahawan (MEC) Prof Madya Nawawi. Alhamdulillah, pelbagai aplikasi marketing harus ana buat di sini. Penat?? Secara jujur, environment kerja yang relax cuma idea harus sentiasa ada untuk merancang pelbagai strategi baru.

Sekarang berusaha untuk rangka Marketing Plan untuk "Casava Product" dan Rebranding "KRAPS". Doakan ana lakukan yang terbaik di sini yer.

Dan, Batu Pahat membantu ana kembali aktif. Baru-baru ini, berKBM semula setelah sekian lama ana tinggalkan. Seperti biasa, KBM membuat hati ana seakan segar kembali.

Selama 2 minggu ana di sini, sudah 2 kali ana berusrah. Alhamdulillah, walaupun tidak sama dengan sentuhan Umi tapi sekarang ana merasai sentuhan seorang Kakak pula.

**********************************************************************
Next program ana:

11hb - 16hb Disember = Uruskan Program di Tanjung Piai
17hb - 19hb Disember = KONSIS
24hb - 26hb Disember = Merewang di rumah MAK CIK KAY @ Balik Rumah...(belum ada kepastian)

Mohon semua doakan ana di sini. Berusaha selagi terdaya untuk memenuhi tuntutanNYA. =D

No comments:

Post a Comment