Thursday, August 12, 2010

KKH @ KBM UiTMJ - IN-SOFT - IKRAM


Alhamdulilah, 7 -8 Ogos yang lalu, berlangsungnya program Kem Kembara Hidayah @ Keindahan BersamaMu.. Sasaran peserta pada awalnya ialah 90 orang, gabungan IN-SOFT, PERMAS dan DINAMIS..Tapi, perancangan ALLAH mengatasi segalanya..Hanya Dinamis yang menghantar wakil dan jumlah peserta hanya sekitar 70 orang..Alhamdulillah, kami sentiasa bersyukur...Program bermula sekitar 9 pagi yang diketuai oleh Pak Uteh, K.Myra, K.Siti, K.Fida, dan Ahmad...Respon adik-adik sangat baik walaupun pada awalnya agak suram...Mungkin mereka masih terfikir-fikir program yang sedang mereka sertai memandangkan tiada tentatif tetap..

Selepas zohor, peserta bertambah ramai...Rupanya ada beberapa adik-adik yang berminat untuk menyertai, tetapi terpaksa pergi ke program SUPRO (Sukan Program)..Alhamdulillah, kami sangat mengalu-alukan kedatangan adik-adik ini..

Slot petang, BPR )Belia (Peduli Ramadhan)...dan Explore Race..Aktiviti yang sangat menarik....

Malam, seperti biasa, slot MAM (meniti angin malam) urmmm..Hujan air mata di Dewan Sri Peria..Moga air mata itu dapat memberi kesan kepada adik-adik..
8hb, slot bersama Pak Uteh..Slot Ibu Ayah..sekali lagi, hati adik-adik ini disentuh..

Alhamdulillah, KKH melabuhkan tirainya tepat jam 12.00 p.m...Ana bersyukur kerana semuanya berjalan lancar dan segala perangan disusun dengan baik..Inilah hikmahnya bila belajar dari pengalaman lepas..


** Last = Ana..sangat bersyukur..sangat teruja dengan adik-adik baru nie..Tapi, yang paling ana rasa, adik-adik ana (usrah) sangat bagus dalam melaksanakan tugas..Komitmen yang sangat membanggakan..Dan sahabat-sahabat yang sentiasa bersama dalam menjayakan program nie..

IN-SOFT (Islamic Society Of United Teenagers ) Ikhlas Dari Akk....

:: Teruskan Perjuangan :: Ukhuwah Teras Kegemilangan

:: Program selepas program ::

Selepas program ana, miza dan ustaz Narawi bersama rombongan IKRAM Johor pergi mengziarah Pak Cik Ariffin, berpesta durian dan rambutan di Kersani...


No comments:

Post a Comment