Saturday, September 17, 2011

Panggilan Bermesej

salam alaikum warahmatullahi ,wabarakatuh, wamaghfiratuh, waridhwanuh...

Sangat sulit mencari sesuatu yang bernama SAHABAT karena itu bagi siapapun yang sudah menemukan sesuatu yang bernama Sahabat harap jagalah perhubungan itu, rekatkan ikatannya jangan sampai terputus tali ikatannya sungguh bersyukur mereka yang telah menemukan sesuatu yang bernama Sahabat.

Wahai Sahabat tetaplah menjadi sahabatku, yang senantiasa menasihatiku, yang senantiasa merelekan waktumu untuk mendengarkan keluh kesahku, yang senantiasa memberiku semangat, yang senantiasa mensupportku untuk selalu maju menjadi yang terbaik, yang senantiasa mengingatkanku disaat aku lalai.

Wahai Sahabat terima kasih atas segala kebaikan akhlaqmu, terima kasih atas segala nasihat-nasihatmu, terima kasih atas segala semangat dan dukungan yang senantiasa kau berikan kepadaku, terima kasih atas segala peringatanmu, terima kasih atas segala waktumu, terima kasih karena telah mau menjadikan diri ini sebagai sahabatmu, terima kasih atas segala yang kau berikan untukku, terima kasih untukmu sahabat.

Wahai Sahabat dimana kau kini, kurindu akan nasihat-nasihatmu, kurindu akan peringatanmu, kurindu akan kehadiranmu disisiku. Sahabat dimanapun kau kini kuharap selalu ada senyum yang menghias di wajahmu, kuharap selalu ada ceria yang senantiasa terpancar diwajahmu, semoga kau bahagia sahabat.

Ya Allah jagalah sahabatku, lindungilah ia dengan perlindunganMu, kuatkanlah pancang kakinya agar selalu teguh berada dijalanMu, kuatkanlah jasadnya dengan segala anugerahMu, kuatkan ruhnya dengan ruhMu, buat ia tersenyum, semangat dan istiqamah dijalanMu, ya Allah izinkanlah kami kelak bisa bertemu di surgaMu. Ameen


Panggilan Bermesej Untuk Sahabat,kakak,adik...

K.Nurul Damia, nur rindu sangat dengan akak. Suka dengar akak bahasakan diri "kita". Rindu dengan tazkirah (mesti k.damia ckp "mulalah budak ni...)

Tiqa Sayang, nanti kita keluar bersama ea. Banyak sangat benda nak share. Sayang anti sampai syurga.

Budak ida, dah lama tak usik ida. Rindu naik moto ngan ida.Ingat lagi, ambik kuih jala kat bazaar berdua time IN-SOFT buat berbuka puasa bersama dulu-dulu. Banyak lagi kenangan best ngan ida. Rindu sangat.

Hanin cute, K.nur amat3 rindu kat hanin. Rindu sangat. Dulu selalu sangat tidur bilik hanin sampai bilik tu cukup 4 orang penghuni.

Dayah comel, dayah sihat ke? Dayah, syukran selalu juga layan k.nur sampai hati rasa touching bila tengok muka comel dayah. Peace Y0Y






2 comments:

  1. Excellent blog content and descriptive language. Good blog appreciate your ability to write excellent articles.
    Great Resource for Bloggers

    ReplyDelete