Thursday, September 8, 2011

Boleh Tak saya?

salam alaikum warahmatullahi ,wabarakatuh, wamaghfiratuh, waridhwanuh..

Apa khabar hati,iman & amal kita? (Rindu soalan ni...) Harap semuanya bertambah selepas berakhirnya Universiti Ramadhan dan hari pengijazahan syawal.

Memang,lama sangat tak update blog. Bukan jarang online,bukan dah tak berminat berblogging,cuma sejak akhir-akhir ini banyak perkara yang perlu difikirkan. Ingin mencurahkan di blog tapi ketandusan idea pula. Akibatnya blog berhabuk tanpa berpenghuni.

Sejak akhir-akhir ini ada sesuatu persoalan berlegar-legar di minda. Ada sesuatu yang sedang dirancang. Ada perkara yang perlu dipertimbangkan.

Dan selepas berfikir-fikir, 1 keputusan telah dibuat. Saya ingin memisterikan diri. (^_^)

Boleh tak saya meyepikan diri seketika?
Boleh tak saya ingin mendiamkan diri sehingga kita berjumpa kembali dan saya sudah menjadi "seseorang"?
Boleh tak saya tak nak share something yang membuat saya tersenyum penuh kesyukuran sekarang?

Bila diimbas, banyak yang saya lalui sepanjang tempoh pengajian diploma dan ijazah.Cabaran dengan sahabat, cabaran dengan pensyarah, dan lain-lain.Semua itu membuat saya semakin ingin memisterikan diri. Saya ingin ke tempat baru. Semua baru.

Mungkin ada yang berfikir negatif bila membaca post ini, mungkin juga ada yang sedang geleng kepala, mungkin ada yang blur.. Tapi, inilah yang akan saya lakukan. Memisterikan diri.



3 comments: