Wednesday, December 8, 2010

My Dad & My Mum

Ana rindu mereka di atas. Sangat merindui. Amat merindu. Terlalu merindui.

Mereka adalah insan terbaik dalam hidup ana. Tanpa mereka, mustahil ana dapat merasa kehidupan yang sebegini.

Kerana mereka, ana di jalan ini. Kerana sebab musabab yang mungkin tidak dapat dinyatakan disini, membuat ana hidup dalam pencarian. Mencari DIA yang Maha Pengasih dan Penyayang.

Mereka membuat hidup ana sentiasa berwarna-warni. Mereka sentiasa membuat ana merasa bahawa DIA sentiasa dekat dengan ana. Kerana mereka, ana tidak putus-putus memohon kekuatan dari-NYA dan mereka terlalu banyak mengajar ana tentang kehidupan.

Ingin saja, ana berlari ke rumah dan memeluk mereka dengan erat. Mengucup tangan kasar mereka. Melahirkan kesyukuran betapa ana bertuah dipilih untuk menjadi amanah kepada mereka.

Kerana mereka, ana di sini. Kerana mereka juga semangat ana tidak pernah luntur dan lemah. Dalam setiap kelakuan ana, mereka sentiasa bersama.

Terima Kasih MUHAMAD ZAHARI B. ISMAIL (My lovely dad) & HAZIAH BT ALAM MOSTAPA (My lovely mum)

Terima Kasih menyokong keputusan ana selama ini. Terima Kasih atas segalanya. Menyediakan keperluan hidup, perbelanjaan ana...Ya, mungkin kamu menganggap itu memang tanggungjawab ibu bapa TAPI semua itu menuntut pergorbanan yang bukan calang dahsyat.

Ana menyayangi mereka. Mereka anugerah yang TERBAIK dalam hidup ana. Janji ana, ana berusaha untuk tidak mensia-siakan hari tua mereka kelak. Ana akan pastikan senyuman,tawa dan senda sentiasa mewarnai hidup mereka. Ana akan pastikan mereka tidak akan pernah menangis kerana anak-anak.

Dedicated: Kakak, Abang, Akma, Abby n Aina

::JOM MEMBALAS JASA::
::Masanya sudah tiba untuk itu, ayuh tingkatkan usaha dan prestasi::
::Ingat. senyuman mereka, adalah "matahari" kita::
::JOM JADI ANAK SOLEH SOLEHAH::

**************************************************************************

No comments:

Post a Comment